18 janeiro, 2010

Sia - Breathe Me

Help, I have done it again
I have been here many times before
Hurt myself again today
And, the worst part is there's no-one else to blame

Be my friend
Hold me, wrap me up
Unfold me
I am small
I'm needy
Warm me up
And breathe me

Ouch I have lost myself again
Lost myself and I am nowhere to be found,
Yeah I think that I might break
I've lost myself again and I feel unsafe

Be my friend
Hold me, wrap me up
Unfold me
I am small
I'm needy
Warm me up
And breathe me

Be my friend
Hold me, wrap me up
Unfold me
I am small
I'm needy
Warm me up
And breathe me

3 comentários:

Unknown disse...

DDD: nao desanime, se voce virar cafa eu perco as esperancas e se minha amiga terminar com o namorado dela(eles sao um casal MUITO fofo e estao quase 2 anos juntos) eu desanimo total de namorar serio ._.'

Desabafo -Qq

Enfim, detalhes desnecessarios sobre o que penso e vou ir ler e dormir que eh o melhor que faco por aqui.

beijos o/
Fica bem

alexandre disse...

Relaxa Lu, é só uma letra bonita. Não to passando por nada disso o-o
E que papo é esse de cafa?! xD

Unknown disse...

ah! >_> vai saber, vai q voce vira. Surtara e nao deixaria u_u HSUAHSUAHSUAHSUA